ÍndiceÍndice  GaleríaGalería  FAQFAQ  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

Comparte | 

NOTICIES DEL PRINCEP!!

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo 
Ir a la página : Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6  Siguiente
AutorMensaje
Invitado
Invitado

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Vie Jun 11, 2010 10:21 am

QUE FEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!! LLEITG COM UN PECAU!!! ojillos ojillos gatullet valeeee és broma !! jiji tà rebonicu no? colta volem una foto dins el transportí no ens jo creiem jij!!! com va l'al·lèrgia??
jiji kins ullasus te el princeeeee
Mar73
Pantera

Cantidad de envíos : 1181

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Vie Jun 11, 2010 10:41 am

Gisela, està preciós amb la seva piloteta! Smile Felicitats!!!
Ver perfil de usuario
Princep
Invitado

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Vie Jun 11, 2010 11:38 am

la seva pose preferida es ...estar en braços!!! però aqui només es poden fortos gatunes oi??jejeje

de la alèrgia ara està en observació total...ja ha passat una setmana de la punxada de la vete i ara si no es torna a rascar,etc senyal q l'alèrgia es alimenticia i amb el nou pinso està arreglat..sino s'haurà de seguir indagant...de moment no rasca però ahir a la nit quan ens vam ficar al llit (si,si.... els dos,anem en packa tota arreu) va començar que si mordisquito por aqui que si mordisquito por allá...i vaig pensar q igual començarà el rasca rasca en breu..espero q no!!! Mad

i com estic amb tos em vaig deixar un got d'aigua a la tauleta de nit i a mitja nit em desperto pel soroll de xarrups d'aigua .....PERO BUENO!!!!!YASTABIEN!!!!! esto es una invasión!!!!!! Laughing gatmimus ni got d'aigua puc deixar!!!! jajajaja
Princep
Invitado

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Vie Jun 11, 2010 11:38 am

la seva pose preferida es ...estar en braços!!! però aqui només es poden fortos gatunes oi??jejeje

de la alèrgia ara està en observació total...ja ha passat una setmana de la punxada de la vete i ara si no es torna a rascar,etc senyal q l'alèrgia es alimenticia i amb el nou pinso està arreglat..sino s'haurà de seguir indagant...de moment no rasca però ahir a la nit quan ens vam ficar al llit (si,si.... els dos,anem en packa tota arreu) va començar que si mordisquito por aqui que si mordisquito por allá...i vaig pensar q igual començarà el rasca rasca en breu..espero q no!!! Mad

i com estic amb tos em vaig deixar un got d'aigua a la tauleta de nit i a mitja nit em desperto pel soroll de xarrups d'aigua .....PERO BUENO!!!!!YASTABIEN!!!!! esto es una invasión!!!!!! Laughing gatmimus ni got d'aigua puc deixar!!!! jajajaja
Àlex77
Admin

Cantidad de envíos : 6308

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Vie Jun 11, 2010 12:25 pm

Jajjaja no no aqui fotos de toooooo menys del momento cama intimo, jajaj be jo en vaig penjar una em sembla... al llit amb el meu peke i la bastet..jejje
Eii ja ens vas dient el tema de l'alimentacio es basic, lo collonut es que penses estava menjant pinso de super lo que pillava i tava be i ara a casa del pal super mimus total i els surten les pupes...ainxx
Got d'aigua = gat xurrupant ...almenys et vas despertar , el meu gat ho feia jo no m'enterva i quan bebia.... uiiiiiiiiiiiiixxxxxxxxxxxxxxxx
Ver perfil de usuario http://www.eljardinetdelsgats.org
Princep
Invitado

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Vie Jun 11, 2010 12:45 pm

si,si..això penso jo.sera jodio el tio..jajaja. bueno el cert es q la vete diu q la alergia ja la tenia, d'aqui la ferideta al nas (cronica pel q sembla, ja q ara curada li ha quedat marca) i altres cosetes..pero es clar tirat com estava en una terrassa era dificil de diagnosticar. total q es un finolis mimosin q no veas, pero jo encantada...jijiji.també li agrada repassar-se les dents amb els meus dits, obre la boca ,jo poso el dit i el tio se hace una limpieza dental...fa una gracia Very Happy
zaraida _:prometo fot al transportin en el proper viatge ejejeje
Èlia
Pantera

Cantidad de envíos : 1533

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Vie Jun 11, 2010 7:38 pm

Jajaja el meu gat fot el cap dins la gerra directament xDD
Ver perfil de usuario http://eliacanina.blogspot.com
Xampinyonet
Mansoi

Cantidad de envíos : 603

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Lun Jun 14, 2010 5:28 pm

al Kuroi li he enxampat mes d'un cop bevent de la meva tassa de llet i el Nin, l'altre dia hem va robar un paquet de pernil salat i el va estar llepant sense cap mirament....
Ver perfil de usuario
Princep
Invitado

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Lun Jun 14, 2010 5:32 pm

El Princep no puja mai a les taules ni als mobles, però un dia que em vaig deixar la taula parada i em vaig estirar al sofa el vaig pillar llepant el suc de la botifarra del plat sentat a la cadira. Li faltava el tovalló al coll...

Mad Wink

estos mininussss gatmimus
Invitado
Invitado

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Lun Jun 14, 2010 5:52 pm

jaja el suc de la butifarra? Shocked Shocked JAJAJA encara k no ta va pendre la butifarra!!! gatmimus !!! Ja saps k va dir el Jordi, que els has de deixar!!! jijij i a la tauleta de nit un gotet de aigueta pel nen! pos clarooooooooooo What a Face
Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Mar Jun 15, 2010 10:26 am

Jajjajajaj es la pera en Princep realment te modals aristocratics, ell llep el platet, no 'xoriça la butifarra' i no es puja a taula, ell a la cadira... com els senyors felins, jajajjaja que bo Gisela!!!Fotos mas fotos... hauriem de fer un facebook de fans del Princep jajaja Wink
Sandra
Lleó

Cantidad de envíos : 8195

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Mar Jun 15, 2010 10:44 am

aplausos ostres sí, ara feia dies que no entrava al foro jejejejeje com m'he rigut
Ver perfil de usuario
Príncep
Invitado

MensajeTema: bon estiu!   Lun Ago 02, 2010 4:02 pm

hola soc en Príncep , més conegut a casa meva com Tete i us desitjo un bon estiu. Jo soc el rei de la casa , tan es així que qun m'han de baixar de la falda o els braços faig mossegatetes per no haver de baixar!!!!!!!!!!!aquest estiu men vaig a la muntanya a escoltar ocellets i pendre el sol amb la Gisela Smile)
us vull donar les gràcies per portar-me aqui pq soc el rei de la casa!! la veterinària diu que soc superbó Smile
fins aviat i bon estiu!!

Conxita
Lleó

Cantidad de envíos : 2670

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Lun Ago 02, 2010 4:29 pm

QUINA COSA MES GUAAAAAAAAAAAAPA¡¡¡¡¡¡
BON ESTIU DOLÇ PRINCEP ¡¡¡¡¡
Ver perfil de usuario
silvia
Lleó

Cantidad de envíos : 3409

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Lun Ago 02, 2010 5:52 pm

:-****************
Ver perfil de usuario
carmeglez
Pantera

Cantidad de envíos : 1486

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Lun Ago 02, 2010 5:54 pm

Merci, Gisela, per les noticies!!! és un tros de gat, el rei del mambo!!!
Ver perfil de usuario
marga
Pantera

Cantidad de envíos : 1847

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Lun Ago 02, 2010 8:43 pm

que guapo!!!!!!!!!!!
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

Cantidad de envíos : 8195

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Lun Ago 02, 2010 9:41 pm

aplausos que maco està Gisela, que t'ho passis molt bé Príncep!!!!
Ver perfil de usuario
ingrid,diego
Lleó

Cantidad de envíos : 2138

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Lun Ago 02, 2010 10:52 pm

me encanta q nos mantengais informadas sobre los gatitos adoptados!! son trocitos de nuestro korazon!!!
esta precioso el TETE!!!
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Mar Ago 03, 2010 9:42 am

Wooo Gisela
Mil gracies nena no saps el que es començar el dia amb aquestes imatges!!Buffff m'emocionat, esta precios, se'l veu feliç, segur de si mateix, estimat.... ufffff gracies gracies...de veritat ( se que em repeteixo pero amb cadascun es diferent, i se sent tb...) poder veure'ls així... saber que les hores, el cansament, l'esforç i la constancia donen aquests fruits... cada rescat es una nova vida que comença, que tira endavant gracies a l'esforç de molts de nosaltres i de vosaltres, cada gat que trobem, rescatem...te una nova oportunitat de viure el que es mereix...el tete, ha passat anys esperan una caricia, esperant que algu li baixes, menjar i aigua....en soledat, passant les hores com podia, dormint o al sol, pero negat del que ell mes anhelava l'amor.
Un amor que va arribar deseguida, com si us estessiu esperant...
Uff !!! nomes puc dir que estic emocionada Wink
Invitado
Invitado

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Mar Ago 03, 2010 9:49 am

Teteeeeeeee k tas fet amiguito de la "señora de verde"?? jeje me'l menjo!! k més gordete desde el carinyu jeje gatpillo i reketewuapuuuuuuuuuuuu.
p.d. me debes una foto dins el tranportin jisjisjisjsi
Fabiola
Mansoi

Cantidad de envíos : 866

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Mar Ago 03, 2010 9:50 am

WOW... muy bien puesto el nombre a este princesito. ¡¡¡Precioso!!! Gracias por darle esa vida que los mininos merecen, aupa la familia del Princep! Smile

tete
Invitado

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Vie Sep 17, 2010 7:00 pm

Hola,Aquest estiu me'l vaig emportar a la cerdanya, a una casa que tenen muns pares amb jardinet. Com ja els coneix no es va extranyar i el primer dia ja estava espatarrat al sofà i s'havia fet amb la casa. Cada nit demanava per sortir al jardi i es quedava sentadet a la gespa mirant les estrelles (allà es veuen moltssim pq hi ha poca llum artificial). Moltes sensacions noves.......una papallona que va veure i es va quedar flipat , però no per caçar-la sino meravellat de veure una cosa nova...estirar-se a sota un pinet a pendre la fresca..etc

[IMG=http://img230.imageshack.us/img230/7913/dsc01011i.jpg][/IMG]

[IMG=http://img408.imageshack.us/img408/6274/dsc00911.jpg][/IMG]

carmeglez
Pantera

Cantidad de envíos : 1486

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Vie Sep 17, 2010 7:03 pm

Ai...se parece mucho a mi linux, un gato q tuve de acogida, muy especial. .felicidades y gracias en nombre de princep!!
Ver perfil de usuario
esther
Lleó

Cantidad de envíos : 5648

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Vie Sep 17, 2010 9:33 pm

ojillos que guapissssssim està ojillos doncs si és un bonachon, mira que ni caçar la papallona gatmimus merci per les fotos!!!
Ver perfil de usuario
Contenido patrocinado

MensajeTema: Re: NOTICIES DEL PRINCEP!!   Hoy a las 8:41 am

NOTICIES DEL PRINCEP!!
Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba 
Página 5 de 6.Ir a la página : Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6  Siguiente