ÍndiceÍndice  GaleríaGalería  FAQFAQ  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

Comparte | 

Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo 
Ir a la página : 1, 2  Siguiente
AutorMensaje
judith
Mininu

Cantidad de envíos : 36

MensajeTema: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Miér Ago 18, 2010 2:09 pm

Hola! Bon dia!
Sóc la Judith i ahir va fer 4 mesos que el Rufus em va adoptar! Jo pensava que l'havia adoptat jo a ell, però ara veig que és al revés!
El Rufus deu tenir uns 6 mesos, està supergran i és un tremendo. La Carme ja em va dir que era un trasto quan el va tenir a casa seva i no s'equivocava! La veritat és que m'ha canviat la vida i ara aquesta és millor, molt millor. No em podia imaginar com me l'estimaria tant.gatmimus
Com veieu estic encantada i la meva mare, que viu amb mi, encara més.

No havia escrit fins ara i intentaré copiar unes fotos varies (de les mils que li he fet) perquè veieu l'evolució del Rufus. No sé si ho sé fer, això de copiar fotos, perquè sóc un desastre amb tot això. També he intentat penjar-les al meu àlbum personal.

Per cert, aprofito per fer unes quantes preguntes!: fa un parell de setmanes li va caure una dent. No li he vist que li caiguessin més. No he de fer res, oi? les de llet van caient quan les altres ja estan sortides, oi?
Des de fa un temps el Rufus manté una "relació" amb un gosset de peluix petitó Shocked i ara uns tres cops al dia té moments apassionats amb ell Cool . Ara al setembre vam quedar amb el veterinari d'operar-lo. Ja és el moment, no?

Bé, a veure si envio bé les foto i seguim en contacte!!!!!! cheers

Judith

[IMG=http://img96.imageshack.us/img96/3409/rufus1.th.jpg][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img811.imageshack.us/img811/7931/rufus2.th.jpg][/IMG]

[IMG=http://img443.imageshack.us/img443/996/rufus3.th.jpg][/IMG]

[IMG=http://img204.imageshack.us/img204/6383/rufus4.th.jpg][/IMG]

[IMG=http://img41.imageshack.us/img41/2684/rufus5.jpg][/IMG]
[URL=http://img299.imageshack.us/i/r

[IMG=http://img706.imageshack.us/img706/8879/rufus7.th.jpg][/IMG]

[IMG=http://img38.imageshack.us/img38/9655/rufus8.th.jpg][/IMG]
[URL=http://img405.imageshack.us/i/

[IMG=http://img203.imageshack.us/img203/7438/rufus9.th.jpg][/IMG]

[IMG=http://img833.imageshack.us/img833/5430/rufus10.th.jpg][/IMG]
Ver perfil de usuario
Victoria
Mansoi

Cantidad de envíos : 751

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Miér Ago 18, 2010 2:32 pm

Hola Judith!! Caram, quines bones notícies!! M'ha fet recordar totes les sensacions que vaig tenir quan la meva gateta em va adoptar ara fa 13 anys... Si, et canvia la vida que del blanc i negre passa tenir colors!
Jo no sóc molt experta però ara està en el temps de canviar les dents i, els moments "apassionats" amb el ninu, la meva gata també els tenia i és que quan son petits tenen molta, molta energía!
Esperem més notícies del Rufus... moltíssimes gràcies per escriure i compartir aquest moments tant especials!! gatmimus
Ver perfil de usuario
Invitado
Invitado

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Miér Ago 18, 2010 2:47 pm

Jelou and Güelcom Judith!!
moment apassaionat vols dir escenes X? ai madreeeeeeeeeeeeeee com està la juventut Suspect wooo al Salva rapidito jijiji
Nena quin belllesón no? els primers planos són la bomba però la foto del frutero jiji lo más!! si
Xampinyonet
Mansoi

Cantidad de envíos : 603

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Jue Ago 19, 2010 9:11 am

ooooooooooooooooo és guapisim!!! kina karona de bon minyó ke te!!! Razz
Ver perfil de usuario
esther
Lleó

Cantidad de envíos : 5648

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Jue Ago 19, 2010 10:08 am

Hola Judith!!! quin peludet tant maco, m´encanten les seves orelles, grandotes ,jeje,
Deuen ser al.lucinants les seves escenes amb el peluix Shocked jiji. Merci per compartir experiències amb en Rufus gatmimus
Ver perfil de usuario
Kiara
Mansoi

Cantidad de envíos : 703

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Jue Ago 19, 2010 1:32 pm

Bon dia, Judith!!!

A veure si t´animes i entres més al foro per explicar-nos cosetes (encara que siguin X, jejejeje) del Rufus.

És un gat preciós i estic d´acord amb la Zara, la foto del frutero es simplement GENIAL.

Felicitats a tots !!! Razz
Ver perfil de usuario http://elpuzzlenatural.blogspot.com/search?updated-min=2010-07-0
Àlex77
Admin

Cantidad de envíos : 6308

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Jue Ago 19, 2010 1:49 pm

Woo hola Judith,
Pels que sou nous i no el coneixeu, en Rufus, es un dels bebes que varem tenir fa uns mesos , la seva mami es la bastet del Jardinet.
Carme la va acollir a ella i 4 pekes i la mari va acollir la Blue i els seus 4 babys.
Va ser una experiencia increible, dels pocs cops que teniem mami pels bebes i els varem veure creixer, sans, feliços i felins 100x100.
Gracies mil Judith per les fotos, si ja li toca passar pel salva jajajjaa lo de la dent es normal, com be dius son les de llet.
Una abraçda i encantada de llegirte
Àlex
Ver perfil de usuario http://www.eljardinetdelsgats.org
Èlia
Pantera

Cantidad de envíos : 1533

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Jue Ago 19, 2010 7:49 pm

ojillos Ja fa 6 mesos q vam trobar la Blue i la Bastet?? =O És q ara estava una mica perduda pq no em sé els noms dels pekes...i la Conxita sempre m'ha parlat d'un altre Rufus però q akest no corresponia amb la descripció q m'havia donat ella xD

Judith, m'alegrooo molt q us vagi tant bé i q estigui creixent!! *O*
Ver perfil de usuario http://eliacanina.blogspot.com
Pinchu Rinchu
Pantera

Cantidad de envíos : 1546

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Jue Ago 19, 2010 9:46 pm

aixxx, q be!!
quin gatet més preciós, encara q ja d "gatet" en té poc pel q expliques del seu coleguilla... xD
lo d les dents tranqui, jo tmb en vaig trobar un ullalet de llet del meu Pinchu sobre un coixí, i el vaig guardar com un tresor gatú dins d'una capseta.
és un record super maco Wink

judith
Mininu

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Mar Ago 24, 2010 8:47 pm

Hola!!!!
Gràcies per les respostes als meus dubtes!

El dijous que ve (2 de setembre) el Rufus té hora per esteritzar-lo. Me'l miro quan té els moment de passió amb el gosset de peluix i penso que ho disfruti, que la setmana que ve...
Encara que al veterinari estarà molt bé i tot això, pateixo una miqueta de pensar en l'anestèsia i tot plegat, si estarà moix i com es sentirà després, si canviarà de caràcter,...pale
En fin, segur que molts de vosaltres ja ho heu viscut i em podreu "tranquilitzar". Segur que és una operació de no res, però prou important en el resultat, no?

La setmana que ve ja us diré com ha anat tot plegat.

Fins ara!

Judith gatmimus
Ver perfil de usuario
Pinchu Rinchu
Pantera

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Mar Ago 24, 2010 11:06 pm

no has d patir per res, Judith!
és una cosa super normal i encara q hàgin d passar per l'anestèsia i després estiguin una mica atontats no passen cap trauma!
el meu Pinchu Rinchu és el gat més carinyós i pesat del món, no té mai prous mimus... i clar, està capat d fa anys.
el caràcter l'únic q potser notaràs és q es fa més tranquil, però res més!
això, això, q disfruti ara q la setmana vinent se li acaba l'onanisme!!!

carmeglez
Pantera

Cantidad de envíos : 1486

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Mar Ago 24, 2010 11:13 pm

Ostres, acabo de tornar de vacances, quines bones notícies!!!! tots els germanets han tingut molt bona sort amb els adoptants, estic emocionada. Un altre germanet està amb un amic d'en Joan (la meva parella), un altre amb una família encantadora que va venir a la xerrada del Jardinet i em va ensenyar fotos, i la negreta també va tenir molta sort.

Ains, quina ilu....estic emocionada de debó...és per aquestes coses que es fan les acollides, fa pena quan marxen, però tot plegat és taaaaan gratificant...
Ver perfil de usuario
Pinchu Rinchu
Pantera

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Mar Ago 24, 2010 11:16 pm

ojillos

Conxita
Lleó

Cantidad de envíos : 2670

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Miér Ago 25, 2010 12:31 am

Elia, el nostre Rufus era molt especial, golafre i poca vergonya, però l´estimaben molt, per sort va trobar una bona casa , però va deixar una emprenta important entre nosaltres, per aixó a un petitet se li va dir Rufus en homenatge al nostre estimat gatot ¡¡¡¡
Ver perfil de usuario
judith
Mininu

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Dom Sep 05, 2010 2:05 pm

Hola!
Aquest dijous el Rufus va ser esterilitzat. Tot va anar molt bé. Excepte les primeres hores, que estava mig dormit (feia una coseta veure'l caminant de tort i tremolós...) , després va tornar tota la seva energia.
Al vespre ja tornava a tenir la seva relació amb el gosset de peluix! confused
Em vaig quedar extranyada, perquè pensava que li marxaria una mica la necessitat.
Amb tota la meva ignorància, pensava que li marxaria "l'instint" però amb l'esterilització només no es poden reproduïr. He llegit algunes coses i alguns recomanen la castració més que l'esterilització. Què en penseu?
És millor l'esterilització i que mantingui el zel tot i que no es relacioni amb femelles?
A veure què em dieu!

Fins ara!

Judith Very Happy
Ver perfil de usuario
carmeglez
Pantera

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Dom Sep 05, 2010 6:42 pm

Judiht, si l'has portat al Salva el que li hauran fet és deixarlo sense els "bessons", així que està castrat, que és el que normalment es fa.

Quant a l'instint, de vegades els dura una mica, perquè encara tenen hormones amunt i avall, però segurament se li passarà. Clar que, no ho sé segur, però crec que hi ha un percentatge molt, molt petit de gats que conserven les ganes.

Algú té més dades???
Ver perfil de usuario
judith
Mininu

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Dom Sep 05, 2010 7:30 pm

Gràcies Carme!
Si vaig anar al Salva.
Si estiguigués castrat mantindria els testicles? Perquè ell els té encara (m'ha fet gràcia això dels "bessons", doncs ell els té)
Fins ara!

Judith
Ver perfil de usuario
carmeglez
Pantera

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Dom Sep 05, 2010 7:48 pm

segur que els te??? ains, ara m'he perdut, no els hauria de tenir Rolling Eyes

El Salva els hi treu...no serà la bossa buïda el que li veus?
Ver perfil de usuario
judith
Mininu

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Dom Sep 05, 2010 8:10 pm

Quan ho escribia ho he pensat... Jo veig uns bultets i ràpidament he pensat que estàven allà, sense tenir ni idea.
El que m'ha sorprés més és el això dels gosset de peluix, però potser han de passar uns dies per "calmar" l'instint! És que té una energia el noi!!!!
Gràcies de nou! i seguiré informant de si hi ha o no trobades furtives amb el "pobre" gosset de peluix (ara ja no és el que era...) Wink

Judith
Ver perfil de usuario
Pinchu Rinchu
Pantera

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Dom Sep 05, 2010 8:13 pm

hola Judith! el meu Pinchu també està castrat, però té les bossetes, encara q buides.
pensa q potser encara pot tenir la zona una mica inflamada si la operació és tan recent i sembli que tingui els ouets dins, a vore si quan hàgin passat unes dies més encara es veu com si fòssin allí...

judith
Mininu

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Dom Sep 05, 2010 8:26 pm

Teniu raó! M'he mirat bé les bossetes de les boletes i semblen estar buides!
M'acabo d'adonar que m'he comportat com una "mamma" histèrica, hiperpatidora i que no té ni idea de res! De tot s'aprén, no?Embarassed
Ah! i per això serveix el foro! per solucionar dubtes!

Moltes gràcies!

Judith
Ver perfil de usuario
Pinchu Rinchu
Pantera

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Dom Sep 05, 2010 8:29 pm

jajaja, totes som mames histèriques!!! jeje, tu tranquila! igualment confessaré q jo sé q son buides (apart d q no tenen bulos sospitosos dins) pq m'encanta tocar-li al Pinchu, son taaan suavetes, jajaja! si, abans d q alguna ho digui, li toco els ous al meu gat!!! :XD:

carmeglez
Pantera

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Dom Sep 05, 2010 8:43 pm

jajajaja...en la próxima vida,si el Rufus se reencarna en chico, me lo pido de novio Very Happy
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

Cantidad de envíos : 8195

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Mar Sep 07, 2010 10:07 pm

:wii: encara no havia entrat en aquest post jejejeje i benvinguts tots dos al foro jejejejeje les fotos m'han agradat moltissim. aplausos jijiji ara seré dolentota no hi ha cap foto dels moments intims jejejejeje tongue Wink
Ver perfil de usuario
Èlia
Pantera

Cantidad de envíos : 1533

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Miér Sep 08, 2010 12:07 am

Ens estem pervertint...xDDDD
Ver perfil de usuario http://eliacanina.blogspot.com
Contenido patrocinado

MensajeTema: Re: Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!   Hoy a las 8:46 am

Hola!!!!! Fa temps que sóc aquí però nova escribint!!
Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba 
Página 1 de 2.Ir a la página : 1, 2  Siguiente