ÍndiceÍndice  GaleríaGalería  FAQFAQ  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

Comparte | 

Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo 
Ir a la página : Precedente  1, 2, 3  Siguiente
AutorMensaje
Axel
Mininu

Cantidad de envíos : 39

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Miér Ene 12, 2011 7:42 pm

Bueno, ja estic acostumat.... Pero crec que lo que faré serà portar un germanet pq entre tots dos es cansin jejejejj, ara no pero quan tingui algo estalviat ho faré, pasaré pel jardinet i agafaré un germanet jejejejej.

El diumenge pujaré les fotos.

Salut !!!!!!
Ver perfil de usuario
Xampinyonet
Mansoi

Cantidad de envíos : 603

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Miér Ene 12, 2011 11:04 pm

kollons!!! Axel, ests de Rubí!!! Jo tb!!! Shocked

Ver perfil de usuario
Axel
Mininu

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Jue Ene 13, 2011 10:49 am

Hola Xampinyonet,

Si soc de Rubí de la zona del Mercat, segur que ens coneixem de vista..... Rubí es molt petit.
Ver perfil de usuario
silvia
Lleó

Cantidad de envíos : 3409

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Jue Ene 13, 2011 10:59 am

Esperem diumenge per noves fotosssss!! aplausos

Ueeee un germanet/a??? Si vols escriu-me a Adopcions i em comentes el perfil que estàs buscant, tot i que ara peques peques no tenim.
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

Cantidad de envíos : 6308

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Jue Ene 13, 2011 11:20 am

Wooo Axel, es una molt bona opcio... i estic rumiant jo... jejejej un bon compi per a ell... seria en Hugo... jajaj q es molt juganer.....si vols envia un mail i en parlem...
una abraçada
Àlex
Ver perfil de usuario http://www.eljardinetdelsgats.org
Xampinyonet
Mansoi

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Jue Ene 13, 2011 1:16 pm

Axel, jo visc a Les Torres, així ke estem a prop...

Des de ke el Kuroí te el Nín com a germanet el pis te més vidilla i ell està acompanyat tot el dia, jugant, barallant, bufant.... com dos autèntics germanets!!!
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

Cantidad de envíos : 8195

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Jue Ene 13, 2011 3:57 pm

jajajajaja Axel las jefes s'afanyien en buscar-te compi jejejejeje mentres dir i que no et sàpiga greu eh! Xampinyonet però m'has fet riure quan has dit que abans de menjar, caça el pinso això s'ha de veure eh! jejejeje fotitos fotitos i vídeos. Ayssssss Esther Cantos algún dia podrem dir el mateix, volem un germanet, volem u n germanet, volem un germanet!!! emprenyat
Ver perfil de usuario
Xampinyonet
Mansoi

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Vie Ene 14, 2011 2:58 pm

si, si fa gràcia.. però trobes pinso a les habitacions, al menjador, al wc... sota la nevera fa uns dies que vaig decidir moure-la per netejar... fuaaaaaaaaaaaaaaaaaa casi me caigo patrás!!! una pinça de la roba, una canyeta (li dono per que juguin), tres gomes del cabell, un nino meu petitó desaparecido en combate, trossos de bolis (li encanta trencar bolis i amargar-los al seu llitet), i al menys un quart de kilo de pinso....

el Kuroí ara és un tros de pà al costat del terremoto.. per cert, demà el Nín fa anys, 2 anyets!! ja porta mig any amb nosaltres!!!
Ver perfil de usuario
Axel
Mininu

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Lun Ene 17, 2011 11:36 am

Hola gent,

El dissabte van esterilitzar al Messi i va anar tot be, la prova de la leucemia negativa, el van vacunar i va sortir tot be.

Els de Veterinaris S.A. deien que estaria tot el dia fluixet per la anestesi i aixo, pero quan vaig arribar a casa i vaig obrir la bosa, Zaaaasssssss el Messi va començar a driblar els juguets a saltar a fer mal be el paper del lavabo, etc...

Conclusió: Aquest gat ni la cirugía el para ejejjejejejje, no ha fet falta ni antibiotics ni analgèsics.

Un oleeeeeeeee per Veterinaris S.A.

Aquesta tarda si puc faig les fotos que os vaig prometre i les pujo.

Salut a tothom !!!!!!
Ver perfil de usuario
Invitado
Invitado

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Lun Ene 17, 2011 1:59 pm

Super!!!! ains k guapo el joíoooooooooo!!! Wink
Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Lun Ene 17, 2011 3:45 pm

Jajajajajajajaj es incombustible!!!!el nom fa molt com es diu Messi jajajaja
Doncs la veritat es que tenim un equip veterinari que sense anims de fardar...jo el considero el millor del mon mundial a nivell clinic/veterinari i a nivell huma!!!
esther
Lleó

Cantidad de envíos : 5648

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Lun Ene 17, 2011 3:49 pm

JIJI doncs si sembla que el nom li escau que ni pintat crazy super Messi !!!!
Ainxxx Sandra, ho donc per impossible Sad jiji sort del jardinet , ens treiem el mono de gats gatmimus
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Lun Ene 17, 2011 4:21 pm

M'alegro pel Messi, carai Xampinyonet a veure si algún dia et trobres una bitllet de 50€ no taria malament eh! jejejejeje, sí Esther això com no sigui por mis ovarios no entren més gats, i això que estava super il.lusionat amb l'Hugo pels meus pares ´jijii a veure si li estobo el cervell jajaajajajajajajajajajaja
Ver perfil de usuario
Xampinyonet
Mansoi

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Lun Ene 17, 2011 11:06 pm

jajaja un bitllet de 50 euros...si..ja m'agradaria..però si ja és dificil veure'l al moneder....
Ver perfil de usuario
Axel
Mininu

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Mar Ene 18, 2011 11:05 am

Lo prometido es deuda.....

Superrrrrrr Messsssiiiiiiiiii !!!!!!!
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Mar Ene 18, 2011 11:54 am

Wualaaaaaaaaaaaaaa esta impressionant el Messi, quines fotos mes xules!!Ainxx per cert has vist que ns han deixat un regalet al jardinet n'hi ha un que s'assembla al messi jajaja
esther
Lleó

Cantidad de envíos : 5648

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Mar Ene 18, 2011 12:56 pm

ostia està grandios jeje, que wapo ojillos
Ver perfil de usuario
Axel
Mininu

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Mar Ene 18, 2011 1:40 pm

Alex tens fotos pujades del regalet que os han deixat????

Si s'assembla al Messi i es mascle.........

Fins que no cobri no podré pero podría fer una reserva jejejjejejejej

El Messi necesita un germanet així no hem trobará a faltar tant, hem fa unes caricies quan arribo a casa.....
Ver perfil de usuario
Victoria
Mansoi

Cantidad de envíos : 751

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Mar Ene 18, 2011 3:10 pm

Qué gran i guapo està el Messi!! gatet
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Mar Ene 18, 2011 3:22 pm

Doncs mira el facebook Axel..i si et vols passar el dissabte
Sandra
Lleó

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Mar Ene 18, 2011 4:48 pm

ooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhh està genial el Messi, gràcies per les superfotitos, Xampi en el meu moneder també són escasos els bitllets de 50€ només oloren les Vises jajaajajajajaja tongue
Ver perfil de usuario
Axel
Mininu

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Mar Ene 18, 2011 5:42 pm

Molt macos els nous petits segur que estan plens d'energia ejjejejej

Ara no tinc calers, de cara al mes que ve si que podré....

Espero trobar un germanet petit per el Messi.
Ver perfil de usuario
Xampinyonet
Mansoi

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Mar Ene 18, 2011 9:48 pm

la segona foto és genial, te cara de "eh tú, ke koy miras?"
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Miér Ene 19, 2011 12:06 pm

Bé Axel com aquests esta la gent que se'ls rifa i en un parell de mesos ens sortiran els gats pekes per les orelles, t'avisem en quant hi hagi ok?? m'encanten les fotos
Axel
Mininu

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Miér Ene 19, 2011 7:55 pm

Ok,

Jo aprofitaré per fer obres a casa i posar una gatera per que puguin fer les seves coses al safareig, així no olora la casa que el Messi quan vaaaaaa.....

Amb dos gatets he fa falta la gatera.

Bueno donçs quan tingueu noticies de gatets petits i mascles ja sabeu.

Una abraçada.
Ver perfil de usuario
Contenido patrocinado

MensajeTema: Re: Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció   Hoy a las 8:46 am

Foto del Messi (abans Doraimon) el primer dia de l'adopció
Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba 
Página 2 de 3.Ir a la página : Precedente  1, 2, 3  Siguiente