ÍndiceÍndice  GaleríaGalería  FAQFAQ  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

Comparte | 

Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo 
Ir a la página : Precedente  1, 2, 3  Siguiente
AutorMensaje
Axel
Mininu

Cantidad de envíos : 39

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Lun Ago 29, 2011 11:30 am

De res Silvia.

També volia dir-vos que crec que es el gat que mes fort i estona ronca, es una pasada només que entro per la porta de casa comença a roncar de manera que estan jo a l'altre punta del pis l'escolto, a la meva vida he viscut ja amb 7 gats diferents i mai havia vist res semblant.

Puyi "Ronqueitor" jejejejjej
Ver perfil de usuario
Mar73
Pantera

Cantidad de envíos : 1181

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Lun Ago 29, 2011 11:53 am

Jajajaja, doncs segur que és genètic, pq el Bu també és una passada com ronroneja, espectacular! Wink
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

Cantidad de envíos : 6308

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Lun Ago 29, 2011 12:22 pm

Woooooooooooo Axel quin pedazo de foto!!EStan super guapos els dos i es nota q es porten de conya!!!!!
Ver perfil de usuario http://www.eljardinetdelsgats.org
Axel
Mininu

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Lun Ago 29, 2011 12:53 pm

La veritat es que son una passada, es foten unes pallisses, juguen a amagarse, corren un darrera de l'altre, dormen junts, i on va l'un va l'altre. No es separen ni a l'hora de fer les seves necessitats.... ejjejejej

El Messi ha adoptat un paper de pare increïble, es deixa que l'altre el mossegui la cua les orelles etc... això si, quan es cansa llavors el que vol fugir i no pot es el Puyi jejejje, quina paciència te el Messi.....

Tots dos estan enormes, el Puyi primer ha crescut molt però només d'altura, ara comença a engreixarse una mica i el Messi esta preciós.

Espero que passi ràpid aquest estiu per que estic fart del pelssss......... L'aspirador de la caixa m'ha durat 2 mesos !!!!

Aquests dies faré mes fotos i les pujaré, una abraçada!!! Miauuuuu !!!!
Ver perfil de usuario
Xampinyonet
Mansoi

Cantidad de envíos : 603

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Miér Ago 31, 2011 10:14 am

Razz Estàn maquisims!!!! si que s'estimen sí!!!
Ver perfil de usuario
Invitado
Invitado

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Miér Ago 31, 2011 10:27 am

Oiiiiiiiiiiiii però kina cosa més xuxuxableeeeeeee
Axel
Mininu

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Miér Sep 28, 2011 9:57 am

Aquest dissabte porto al Puyi a les 9 al vete a fer la castració, si algú el vol veure....
Esta super gran en poc temps será igual de gran que el Messi, ja os pujaré mes fotos.
Salut!!!!
Ver perfil de usuario
esther
Lleó

Cantidad de envíos : 5648

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Miér Sep 28, 2011 10:18 am

que vagui molt bé Wink
Ver perfil de usuario
Mar73
Pantera

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Miér Sep 28, 2011 11:29 am

Axel, que vagi molt bé! Smile Jo també he de portar al Bu aviat, que està enorme, prim, però superllarg, ja és igual que el Gati, jiji Aquest dissabte serem tot el dia de Fira a la plaça Castella, és una llàstima, pq el podia haver portat també a veure q feien Wink
Ver perfil de usuario
Axel
Mininu

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Miér Oct 05, 2011 4:24 pm

Eiiii, El Puyi esta recuperat de la castració, a mig dia quan vaig arribar a casa ja jugava i mossegava al Messi....

Esta fet un trasto igual amb collons o sense collons ejjejejje però es encantador.

Aquest cap de setmana prometo fer fotos i pujarles el dilluns que ve.

Salut!!!!!
Ver perfil de usuario
Invitado
Invitado

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Miér Oct 05, 2011 6:18 pm

Oiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! fora cacagüets!
Mar73
Pantera

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Vie Oct 07, 2011 10:36 am

Jejeje, me n'alegro de que hagi anat bé! Smile Jo ahir vaig portar al Bu, ho va passar fatal anant al vete, però un cop a casa després de l'operació, ja saltava i ballava com sempre. Volem fotos de Mr. Puyi.. Smile
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Vie Oct 07, 2011 5:07 pm

Weeeiii el Bu tot be tb!!Que be en puyi es un crack jajaj , ei vens aquest finde que tenim xerrada amb l'educador? encara que a tu no et cal jajaja estan molt ben educats !
Axel
Mininu

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Jue Oct 27, 2011 12:45 pm

Hola, fa uns dies os vaig prometre que os enviaria fotos del Puyol, doncs aquí les teniu.
Algú hem port explicar com evitar que per la nit comencin a corre per tot el pis?
Si hem desperten a mi m'es igual però penso que els veïns algun dia hem mataran jejejeje

Ver perfil de usuario
esther
Lleó

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Jue Oct 27, 2011 1:32 pm

jajaja k wapos, kines cares de pillos que fan, i com a crescut!!! uissss doncs jo no sé el nostre fa 6 anys que ens desperta cada nit, ejem ejem, crec que és pitjor que tindre fills petits, pq aquests pel que veig no creixen mai crazy
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

Cantidad de envíos : 8195

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Jue Oct 27, 2011 2:17 pm

què xules les fotos i sí fan una cara de yo no he sio pío pío!!! jajajaja
Ver perfil de usuario
Nymeria O'malley
Mininu

Cantidad de envíos : 32

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Dom Nov 13, 2011 6:38 pm

ostres començo a veure diferències amb la nyme! està enorme! Smile
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Dom Nov 13, 2011 8:04 pm

Jajajaj això que tenen cara de jo no he sigut...jijij home una opcio es activarlos abans de sopar pq començin les corredisses abans, pero no sempre funciona.estan guapissims merci mil per les fotos!
Axel
Mininu

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Lun Nov 14, 2011 11:00 am

Doncs jo encara el veig petit, suposo que al comparar amb el Messi. Ja he provat de jugar amb ells abans de sopar però no funciona, per la nit continuen corrent. Ja estic acostumat que li farem.

En breu encomanaré als Reis Mags un nou rascador mes alt que aquest ja el tenen fet pols i els hi queda petit, quan passin els reis ja os pujaré mes fotos jejjejejej

Salut !!!!

Ver perfil de usuario
Axel
Mininu

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Mar Nov 15, 2011 11:16 am

Hola,

Ahir mentre veia la tele el Messi i el Puyol dormien. Mireu com s'estimen jejejejjeje

Ver perfil de usuario
Invitado
Invitado

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Mar Nov 15, 2011 12:21 pm

Jo vull!!!! les meves a menys de mig metre s'estan matant!!! i k juguen menys? jijiji

estan per jalar-se'ls a la darrera foto!!!
Axel
Mininu

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Mar Nov 15, 2011 12:35 pm

No juguen menys no, ja veus que a les 22:00 estan dormint, això vol dir que a les 03:00 s'aixequen i a jugar.

Son uns dimonis per la nit jejejejejejej

Però com tot el matí estan sols doncs no els hi puc dir res....
Ver perfil de usuario
esther
Lleó

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Mar Nov 15, 2011 1:03 pm

jijiji kina passada de wapos , això em sona a les 22h mumint i després marxa matinera, crazy crazy i jo que vull més gats, veig que no és perquè estigui sol .
Ver perfil de usuario
Nymeria O'malley
Mininu

Cantidad de envíos : 32

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Jue Dic 01, 2011 6:04 pm

oix oix oix oix oiiiiiixxxx quina passaaaaaaaada!!!!

a casa ens estem plantejant agafar-ne un altre!!! i veient la foto oooooooix m'entren unes ganes!!!

quina passada! me n'alegro!!
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Jue Dic 01, 2011 11:37 pm

Ostres jo acabo de veure ara el post, les ultimes fotos brutals ehhhh!!!ñam ñam...
Contenido patrocinado

MensajeTema: Re: Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)   Hoy a las 8:40 am

Messi ya tiene un hermanito, Puyol !!!! (Antes Pixie)
Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba 
Página 2 de 3.Ir a la página : Precedente  1, 2, 3  Siguiente