ÍndiceÍndice  GaleríaGalería  FAQFAQ  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

Comparte | 

La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo 
Ir a la página : 1, 2  Siguiente
AutorMensaje
catgirl&zen
Mininu

Cantidad de envíos : 38

MensajeTema: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Mar Jun 07, 2011 12:21 am

Hola, em dic Anna. Sóc l´adoptant de la Sheshen, que ara es diu Zen.
(oi que és original?) Smile

Era per dir-vos que s´ha adaptat del tot en molt poc temps i que tots a casa estem molt contents amb ella.

Us adjunto unes fotos perquè veieu com està de guapa a la seva nova casa:

http://img40.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=imgp2026g.jpg

De moment no són gaires, però aniré afegint-hi.

És un amor de gata, es porta molt bé,
i de moment sembla que no hi ha problemes amb el gos.
Us enviaré una foto dels dos junts quan pugui.

Moltes gràcies per tot, seguirem en contacte!

love

Ver perfil de usuario
silvia
Lleó

Cantidad de envíos : 3409

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Mar Jun 07, 2011 4:42 am

Hola Anna! Que beeeee!!!! Merci per les news!

Ja te un favorit a la familia? Jejej gatmimus
Ver perfil de usuario
ingrid,diego
Lleó

Cantidad de envíos : 2138

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Mar Jun 07, 2011 9:41 am

con collarcito y todo! esta muy wapa!!
Ver perfil de usuario
esther
Lleó

Cantidad de envíos : 5649

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Mar Jun 07, 2011 9:56 am

ojillos k maca, merci per les fotos gatmimus i per l´adopció!!!
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

Cantidad de envíos : 6308

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Mar Jun 07, 2011 10:38 am

Ufff Anna que guapa esta!!!! se la veu molt tranquila, i relaxada! que be esperem mes fotos!!
Ver perfil de usuario http://www.eljardinetdelsgats.org
Invitado
Invitado

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Mar Jun 07, 2011 12:30 pm

Oinsssssssss està preciosa!! més fotos plis!! gràciessssssss
Victoria
Mansoi

Cantidad de envíos : 752

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Mar Jun 07, 2011 12:47 pm

Està guapissima!!! I el nom és molt maco!! És veu tranquila i molt adaptada i aixó que fa poc temps de l'adopció! Moltes gràcies per les noticies perque sempre és un alegria saber d'ells!! gatmimus
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

Cantidad de envíos : 8195

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Mar Jun 07, 2011 5:36 pm

oohhh que guapa!! gràcies
Ver perfil de usuario
catgirl&zen
Mininu

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Mar Jun 07, 2011 7:37 pm

en una setmana s´ha fet seva la casa i m´ha "adoptat" com la seva mare.. si veiéssiu les moixaines que em fa!! em sembla que sóc la seva prefe. gatmimus
estaré encantada d´enviar-vos més i més fotos, en quant pugui les carrego, no patiu!!

Ver perfil de usuario
catgirl&zen
Mininu

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Mar Jun 07, 2011 7:42 pm

i gràcies per la benvinguda!! Very Happy
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

Cantidad de envíos : 6308

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Miér Jun 08, 2011 10:38 am

Ostres quina ilusio, es uan gateta molt especial, espero que la nuria ho llegeixi, per si de cas li enviare un mail per avisarla jajaja q segur q s'emociona!
Ver perfil de usuario http://www.eljardinetdelsgats.org
catgirl&zen
Mininu

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Jue Jun 09, 2011 3:10 pm

si, jo he enviat un altre mail a la Núria, pero la Mar em va dir que tambe l´avisaria jaja
Ver perfil de usuario
catgirl&zen
Mininu

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Jue Jun 09, 2011 3:28 pm

per cert, us deixo més fotos de la Zen, practicant l´art del... ZEN, jajaja
no són molt d´acció, però està molt guapa..
més endavant, en penjaré de més mogudes Smile
espero q us agradin!
http://img15.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=imgp2108l.jpg
Ver perfil de usuario
esther
Lleó

Cantidad de envíos : 5649

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Jue Jun 09, 2011 4:16 pm

ojillos woooo k maca, si si molt estres veig que porta la Zen Very Happy gràcies per les fotos, està molt guapa gatmimus
Ver perfil de usuario
marga
Pantera

Cantidad de envíos : 1847

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Jue Jun 09, 2011 6:00 pm

gatmimus
Ver perfil de usuario
Invitado
Invitado

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Vie Jun 10, 2011 10:22 am

AIIIIII mareeeeeeee!!! jji i no es posa nervi amb el picarol??? Shocked gatmimus What a Face podries plis passar les fotos a seguiments? així podran posar-la a la web si ta fa "ilu" com feliçment adoptats??¿¿

miau! adoro les gates noir!!
catgirl&zen
Mininu

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Vie Jun 10, 2011 2:45 pm

la veritat és que sembla que el picarol li és igual,, li poso més que res perquè el gos sàpiga per on va, i per no aixafar-li una pota o la cua.
gatmimus
és clar que voldria passar les fotos! se les haig d´enviar a la Mar?
Cat3
Ver perfil de usuario
Airun_Noa
Mininu

Cantidad de envíos : 264

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Sáb Jun 11, 2011 1:50 am

Anna!! Mil gràcies!!! Sóc la Núria, la que va trovar a la Zen (m'encanta el nom!) i la tenia en acollida... Estic super contenta de les bonisimes notícies. De veritat que es un subidón enorme veure com fent cadena i gràcies a totes i tots els que formen el Jardinet arriven noticies com aquesta. Encara que he tingut en acollida uns quants gats (em sembla que ja he perdut el compte) però m'enrecordo de tots i cada un d'ells. La Zen és una de les gates més especials que he tingut en acollida, donava besitos a tothom i té molt de morro!! La veritat és que em fa molt feliç que després de tot el que va pasar, estant al carrer, acostumant-se a una casa nova amb més animals... per fí hagi trobat la seva familia. De tot cor: gràcies!! Espero que us feu (vosaltres a ella, i ella a vosaltres) molt molt feliços.
Un petonás, una abraçada i un ronroneig per la Zen.
I gràcies a la seva familia per haver-se fixat en ella!!!
Ver perfil de usuario
Airun_Noa
Mininu

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Sáb Jun 11, 2011 1:59 am

Ah! Zaraida, encara que he escoltat veus en contra de que els gats portin picarol, la meva Noa l'ha portat gaire bé sempre... En certs casos de gats entremeliats o amb intents de fugida crec que pot ser útil (o en el cas de mares histèriques com jo que si no saps on para el teu gat es posen dels nervis) La Zen no se com haurà reaccionat amb el collar, li agrada portar-lo?
Ver perfil de usuario
catgirl&zen
Mininu

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Sáb Jun 11, 2011 7:08 pm

la veritat és que s´hi va fer de seguida, era com si no en portés, i si que ens és útil per saber per on para, per controlar les topades amb el gos fins que no s´avinguin del tot...
ah, moltes gràcies pel comentari!! gatpillo
Ver perfil de usuario
catgirl&zen
Mininu

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Dom Jun 12, 2011 11:09 am

per cert, tinc un petit dubte sobre la seva orella esquerra...
res, volia saber la història de la seva marca, perquè la vete m´ha dit que se´ls hi fa per saber que estan esterilitzats, és veritat?
gràcies maques! Smile
Cat3
Ver perfil de usuario
ingrid,diego
Lleó

Cantidad de envíos : 2138

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Dom Jun 12, 2011 11:38 am

ey catgirl! si q se les hace para saber q estan esterilizados , por si se devuelven a la zona de donde vienen, para no resctarlos denuevo
Wink
Ver perfil de usuario
catgirl&zen
Mininu

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Vie Jul 01, 2011 7:40 pm

HOOOLAAA, jardineters/eres!!!
Vinc amb notícieees!!
La Zen ha tornat de les seves primeres vacances!!! :wii:

S´ho ha passat DE CONYA, perquè hem anat a una casa de camp,, era més gran que la meva i com que el gos era a una residència, s´ha mostrat més còmode

Ha estat més carinyosa, juganera i confiada que mai, i si abans em semblava una gata espectacular, ara que s´ha mostrat tal com és la veig la millor del món!!

Us deixo alguna foto del viatge,
ja us dic que s´ho ha passat de meravella!

Aquesta gata és un tot terreny, eh? No va trigar ni 5 minuts en voler sortir a explorar la casa, li va encantar descobrir tot un territori completament nou i la tornada a casa tampoc no ha sigut un problema

Ara, quan va tornar a veure el gos...gatespantat Bé, tampoc no va passar res, però com a mínim estem al mateix punt on ho vam deixar, jaja
Encara que estan en tensió quan estan a prop, esperem anar millorant dia a dia...

http://img841.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=sillaw.jpg

Cat3 MIAU

Ver perfil de usuario
Xampinyonet
Mansoi

Cantidad de envíos : 603

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Lun Jul 04, 2011 11:29 am

ke wapa la Zen!!!
Ver perfil de usuario
Airun_Noa
Mininu

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Mar Jul 05, 2011 11:15 am

Ey!!! Que guapaaaaaaaa!!! Sembla que la veig més rodoneta i tot Wink És veritat, la Zen és una tot-terreny jejejeje M'en alegro un montó que estigui així de bé.
Ver perfil de usuario
Contenido patrocinado

MensajeTema: Re: La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)   Hoy a las 10:58 pm

La Zen en la seva nova llar (abans Sheshen) :)
Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba 
Página 1 de 2.Ir a la página : 1, 2  Siguiente