ÍndiceÍndice  GaleríaGalería  FAQFAQ  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

Comparte | 

Noticies de la Nara (Baby)

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo 
Ir a la página : 1, 2  Siguiente
AutorMensaje
cristian_b
Mininu

Cantidad de envíos : 12

MensajeTema: Noticies de la Nara (Baby)   Sáb Jun 09, 2012 11:07 pm

Hola,
Sóc en Cristian, acollidor de la Nara (la Baby, ens em pres la llibertat de rebatejar-la Razz )

La Nara s'ha adaptat perfectament en qüestió de minuts, ha sortit del transportí i enlloc d'amagar-se ha anat xino-xano a explorar tota la casa. Quan ha decidit que ja ho tenia tot apamat, ha saltat a un dels seus llocs favorits, el sofà!

Aqui podeu veure que "dura" ha estat l'adaptació Rolling Eyes

Per ara ens respecta les plantes, l'intento entrenar a esgarrapar la catifa de corda, pero la punyetera prefereix pujar al sofa i rascar allà Laughing

Ha menjat sense problemes, però em dona la sensació que no ha begut gens Neutral

Algun consell per poder obrir les finestres sense que em faci de kamikaze? ens ofegarem de calor!

Les finestres estan a menys d'un metre d'alçada, hi pot arribar si vol saltant

Seguiremos informando gatmimus

Última edición por cristian_b el Dom Jun 10, 2012 3:48 pm, editado 1 vez
Ver perfil de usuario
Cris Poyato
Ferèstec

Cantidad de envíos : 568

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Dom Jun 10, 2012 9:16 am

Hola!

Què bé que s'hagi instal•lat tan ràpid! És que necesitava un sofá.... Very Happy

El tema finestres a veure les opinions... Jo vaig posar xarxa plàstica d'aquella que té quadrats d'un centímetre de color blanc o verd. També sé que hi ha gent que posa unes xarxes que venen a zooplus i surten per 5 eurillos, pots entrar des del link del web del Jardinet si la vols comprar perquè així col•labores tb amb el Jardinet.

Doncs espero q vagi molt bé i moltes gràcies per donar-li aquesta oportunitat!!

Feu-vos molts mimitos!! gatmimus
Ver perfil de usuario
Kiara
Mansoi

Cantidad de envíos : 703

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Dom Jun 10, 2012 2:08 pm

Ainsssss....la Baby-Nara es que és un bombonet de xocolata negre....és fantàstic que hagi tingut una adaptació tan ràpida....com pateix al sofà einnnn?? Razz

Amb el tema de las finestres jo posaria alguna cosa...A casa meva al balcó i al xafareig he posat malla verd de quadradets, però si per la finestra la trobeu blanca, millor.

En el nostre cas, el vent i la fresqueta pasan igualment a través de la xarxa i nosaltres estem més tranquils pq tots podem gaudir del balcó sense por a accidents.

Feu-li un petó a la Nara de part nostre gatmimus yuju
Ver perfil de usuario http://elpuzzlenatural.blogspot.com/search?updated-min=2010-07-0
cristian_b
Mininu

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Dom Jun 10, 2012 2:15 pm

Moltes gràcies pel consell de les xarxes! ho he de mirar

Kiara, al balcó ho has posat nomes fins la barana o mes amunt? Em fa por que d'un bot salti la barana, o primer pugi a una cadira i salti d'és d'alla.
Ver perfil de usuario
esther
Lleó

Cantidad de envíos : 5648

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Dom Jun 10, 2012 2:22 pm

wooo si quin estress, ja apuntava maneres aquesta misha, gènial que hagui estat tan ràpida l´adaptació gatmimus del tema seguretat ,les xarxes per les finstres són el millor, del tema balcó ja és més delicat ,ja que com bé dius poden saltar a la barana, potser haurieu de possar xarxa tb al balcó a la web de zooplus tenen varies opcions de xarxes per balcó i finestres. Tb alguns gats no són de saltar però jo no em confiaria..
moltes gràcies per l´acoliida i les notícies ahh i per les fotos!!! ojillos
el nom tb m´agrada molt Smile
Ver perfil de usuario
Kiara
Mansoi

Cantidad de envíos : 703

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Dom Jun 10, 2012 2:31 pm

Ho he posat fins a la barana (partint del terra)...bueno quedan 5cm per arribar-hi.

Mira, jo he pasat per tot....el Brook anava per tota la barana fins a dos blocs més enllà (imaginat l´ensurt un dia desde el carrer amb el meu fill Iván, tombem per veure casa nostre i veiem al gat caminant tot paxorron per la barana d´un sisé pis...) el vam castrar i se li va pasar la tonteria.

Kiara ha sigut més fàcil, pq pasaba pel forat que hi ha entre els barrots...al posar-li la xarxa, es va cabrejar amb nosaltres i va estar un dia senser sense fer-nos cas Razz, però ja no pot pasar...

El meu consell és que posis la xarxa i que observis a la Nara...no tots són "escapistas"..en el meu cas: Bekam ni s´apropa a la barana, crec que té vertigen i Llum només disfruta del sol...

En el tema del preus, jo vaig comprar la xarxa al Carrefour i 5m ens va costar uns 25€ més o menys més les brides de nylon per agafar-la que costen uns 2€ i venen unes 25 unitats per paquet (nosaltres hem necesitat 4 paquets per 5 m de barana)

Espero haber-te ajudat una miqueta Razz i disfruta de la Nara que és una gata increïble!!
Ver perfil de usuario http://elpuzzlenatural.blogspot.com/search?updated-min=2010-07-0
Àlex77
Admin

Cantidad de envíos : 6308

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Dom Jun 10, 2012 3:36 pm

Hola Christian
Genial l'adaptacio de la baby...tem finetres i balco es important, pq no sabem com reaccionen, quan marxeu sempre tot tancat ok?
hem tingut massa ensurts ja amb gatets...al schleker en tenen unes de mosquiteres que es posen amb velcro i son molt barates , facils de muntar i comodes.
Gracies per les noticies
Ver perfil de usuario http://www.eljardinetdelsgats.org
cristian_b
Mininu

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Dom Jun 10, 2012 3:54 pm

Em sembla que comprare xarxes del zooplus, les que son mes gruixudes per si li dona per mossegar-les. Sembla que s'instalen amb ganxos i un mena de guies de corda. Per ara no ens fa gràcia que surti al balcó ni amb xarxa.
Ara tenim les finestres de dues batents entreobertes i assegurades amb cinta americana per a que no s'obrin més soles. No pot passar gaire aire, pero ella tampoc Cool
Ver perfil de usuario
Invitado
Invitado

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Lun Jun 11, 2012 1:24 pm

biiiiiiiiiiiien!!

per cert un minut de silenci per les teves plantes jijijij

està preciosa!!! si ens pots fer una foto impresionant le primer plano la modifikem al web!

gràcies milllllll

si plis finestres amb reixa ;(
Victoria
Mansoi

Cantidad de envíos : 751

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Lun Jun 11, 2012 1:29 pm

lelo aplausos aplausos aplausos

Qué bé que està!!! Moltes gràcies Cristian!!
Ver perfil de usuario
cristian_b
Mininu

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Lun Jun 11, 2012 3:56 pm

Holaaaa!

Zaraida: intentaré fer-li una foto de portada Vogue

La Nara està completament integrada, li agrada estar amb nosaltres i si pot ser sobre nosaltres Very Happy . Hem aconseguit que dormi sola fora del dormitori, només va protestar una miqueta la primera nit. Ahir ja no va dir res.

Mentre em decideixo entre reixes o mosquitera (la mosquitera sembla que els pot irritar la vista si es passen molt de temps mirant a traves), us porto més preguntes:

Menjar
Els hi senta bé el menjar "nostre"? (parlo de coses tipus gamba, surimi, tonyina,...)
Si esta cru, hi ha risc de que agafi alguna cosa (toxoplasmosi)?
La llet de vaca es perjudicial?

Pels
Suposo que és normal que deixi anar molt de pel, raspallar-li ajuda?
Passar l'aspirador cada dia pel sofà 1 o 2 cops sembla l'unic a fer Sad , els aspiradors petits de cotxe tenen prou força? A veure si algu ho ha provat

Higiene
Cal dutxar-la/banyar-la? Imagino que deu ser una odissea aconseguir-ho

Perdoneu per endavant si faig preguntes que ja us han fet mil cops jooo
Ver perfil de usuario
Victoria
Mansoi

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Mar Jun 12, 2012 1:06 am

Hola Cristian! És veu que la Baby està moooooolt bé!!!
Tema pels, raspallar-la és el millor que pots fer. Ara és l'época que deixan anar el pel i si la raspalles cada dia, ella no tragarà tant de pel, que no els va gens bé, i a casa tindreu molt menys. Al super (els he vist al Bonpreu) venen com una mena de raspalls per recollir el pel del sofà i la roba que costen uns 5€ i per mí són el millor aspirador!
Tema menjar, millor el menjar per gats, és a dir pinso i llauneta que els agrada molt. La llet no perque els fa cagarrines i cru tampoc. Si esteu menjant i li doneu una mica del vostre menjar doncs no passa res.
Tema higiene, els gats són molt nets i no cal banyar-los com als gossos, molt de tant en quan (un cop o dos a l'any) si vols ho pots fer. A les botigues d'animals venen una mena d'aigüa de roses que els neteja força bé si vols posar-la més "pretty".

Tú pregunta tot el que vulguis que així aprofitem tots per apendre els "truquillos" dels demés!

Miaaaaaauuuuussssss!!!! gatmimus
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

Cantidad de envíos : 8195

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Mar Jun 12, 2012 3:15 pm

jejeje Cristian que encara no havia entrat al foro, com diu la Vicky tu pregunta que aquí estem encantades en contestar, veig que ja t'ho van dient tot, si més no també el que els hi va bé és la Malta, o les boletes de la whiskas, la primavera i la tardor és quan deixen anar més pèl. Per la resta crec que ja t'ho han dit tot, esteu fets uns padrazos jiji les fotos monissimes esperem la portada Vogue jijii.
El tema llet més que res pq. deixen de fabricar els enzims digestius per païr.la, si el gat-gos continúa prenent llet en principi no té pq. tenir cagarrines, ho dic pq. si menjeu yogur o formatge igual el vol tastar i li agrada, si no li senta malament doncs per un xic no passa res però no n'ha d'abusar. Moltes gràcies per tot.
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Lun Jun 25, 2012 2:30 pm

News de la Nara del 21 de Juny
Ai la Nara....
Ja ens l'estimem com una filla jajaja

La veritat es que es porta prou bé. Te estones de mimitos i altres de jugar mossegant. Vaig llegir que es normal que mosseguin (ho fan entre gats) pero que se li ha d'ensenyar a no mossegar fort, perque no controlen la força. Aixi que ara faig teatro quan em mossega i crido, aixi em mossega mes fluixet.

Per les nits hem aconsseguit que no dormi amb nosaltres, pero cada mati be a despertar-me ben d'hora...i em toca sortir a donar-li uns mimos i me'n torno al llit jajaja

Al vespre es converteix en una ninja, s'amaga i ens "ataca" a traicio, surt corrents, persegueix fantasmes,...vamos, que entrena el seu instint de caça :-)

Avui m'ha arribat per seur un paquetazo de zooplus, joguines, un llitet, un raspall, menjar i sorra pija i les xarxes!!! a veure si son facils de posar i podem tornar a respirar a casa.

És una escapista nata, a la minima puja a les finestres o surt al replà de casa...tambe li agrada amargar-se a estones, pero sobretot li agrada estar amb nosaltres...ens fa companyia quan ens dutxem, o quan estem a la cuina.

La Thayse diu que em prefereix a mi jajaja....pero nomes és perque ella li vol donar massa amor i la gata no sempre esta receptiva. Jo m'adapto més a ella.

Com veus, ens cau la baba, com més triguin a adoptar-la millor Razz
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Lun Jun 25, 2012 2:32 pm

i un altre mail que em va enviar jijii
Per ara només he posat una xarxa a la terrassa (a la porta). No vull protegir tota la terrassa, em faria massa por que campi per la terrassa. Em va costar una mica instalar-la perque el marc de la terrassa era formigo i em va costar deu i ajut taladrar. Si, les xarxes que vaig comprar comporten fer forat, posar uns ganxos i lligar als ganxos la corda que tu vas filant per la xarxa. La Nara ja va investigar si podia buscar un foradet per on esmunyir-se pero no ha intentat mossegar-la o escalar. Ara em queda instalar la de les finestres...una feinada.

Si vols pots posar el mail-relato al foro, es clar jaja

La foto Vogue esta en camino, en tinc algunes de fetes, ja anire pujant.

El raspall es una pasada, treu mogollon de pels!! (http://www.zooplus.es/shop/tienda_perros/higiene_canina_maquinas_cortapelo/peines_escarpidores/118396)

El llitet no li ha fet gaire gracia, no s'hi volia quedar, li fa por entrar...la thayse pero va conseguir a la nit que s'hi quedes dormint...a veure si aconseguim acostumar-la. Es una locuela i dorm en unes postures rares, a vegades panxa enlaire tota estirada amb les potetes rectes, aixo no ho pot fer al llitet jaja

Tu li compres chuches al Quentin? estic pensant que potser puc comprar snacks per donar-li rotllo recompensa per a que s'acostumi a fer coses (per exemple, deixar-ni dins del llitet).

Aish que mimada la tenim jajaja

Petons
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Lun Jun 25, 2012 2:46 pm

Eps Sandra
si els pots comentar el tema finetsres please a mi em fa patir molt... oscilobatens i les normals... i com diu que es escapista...
Sandra
Lleó

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Lun Jun 25, 2012 2:55 pm

Sí si están en ello, li vaig comentar el tema Ringo però no ho he posat per no entristir més a la gent entre tot plegat he pensat que us agradarien les bones notícies ojillos gràcies cuca.
Ver perfil de usuario
cristian_b
Mininu

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Lun Jul 09, 2012 2:41 am

Hola a tots,
Sento haber trigat tant en donar més noticies, vaig de cul a la feina Sad

La Nara està estupenda, ha crescut una miqueta (ens sembla) i és la reina de la casa gatmimus

El tema finestres esta resolt. Tenim dues finestres que podem obrir i estan protegides amb xarxes. A una (on solia saltar) ni si acosta, des que esta la xarxa no ha saltat més. La de la terrassa s'hi apropa perque li agrada mirar i a vegades intenta fer la murria i ficar-se entre la xarxa i la porta corredera per si trova un fuga, pero estic al tanto de que no pot sortir. Quan no som a casa o dormim, tanquem les finestres.

Quan torno a casa em ve a saludar, però en realitat és una excusa per sortir a explorar el replà. Jo me la miro divertit, perque no s'atreveix a pujar/baixar escales i nomes olora una mica els racons.

Quan juga li agrada mossegar, si no et queixes pot arribar a punxar, però si ho fas afluixa. Suposo que com tots els gats, li encanta caçar coses, un troç de cordill o el plumero amb el que es torna boja. Per norma general li agrada més jugar que posar-se mimosona, però quan te els seus moments ronroneja com una harley ojillos

Ens agrada pensar que ens estima tant com nosaltres a ella gatmimus

Un altre dia amb més temps poso més fotos i més comentaris, que ja casi son les 2 del mati! crazy

A reveure!
Ver perfil de usuario
esther
Lleó

Cantidad de envíos : 5648

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Lun Jul 09, 2012 11:24 am

uiosssss madre mia, k wapisssima està!!!! arggg l´última foto és nyam nyam
si aneu al tanto k són la pera els mishas, no et dones compte i zasss ja els tens enfilats, alguns ni s´apropen a finestres però d´altres són massa curiosos, el meu és dels segons ainxx.
merci per les fotos, està preciosa gatmimus
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Lun Jul 09, 2012 12:41 pm

Ohhhh que guapa esta!!!de ben segur q ha crecsut pq es una cadelleta encara!!genial lo de les finestres!!!gracies mil per les noticies!
Cris Poyato
Ferèstec

Cantidad de envíos : 568

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Lun Jul 09, 2012 12:54 pm

Bomboncito de chocolate!!!! Qué maca és! Molt es gràcies per tot Cristian!
Ver perfil de usuario
Victoria
Mansoi

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Lun Jul 09, 2012 1:41 pm

I tant que ha crescut! Està guapissima..... ja pots estar segur que ella us estima molt més del que us penseu! gatmimus
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Lun Jul 09, 2012 2:27 pm

Ooooooooohhhhh Cristian, està hermosona!!!! l'última foto aixxxxxxxx, tas enamorauuuuu d'ella jejeje, gràcies per les news, escolta al final quan marxeu?? ho dic pel tema de l'acollida
Ver perfil de usuario
Xampinyonet
Mansoi

Cantidad de envíos : 603

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Jue Ago 09, 2012 5:55 pm

Una pantera preciosa!!
Ver perfil de usuario
Invitado
Invitado

MensajeTema: Re: Noticies de la Nara (Baby)   Sáb Ago 11, 2012 12:31 am

eiiiiiiii perdó! ADOPTADA
Contenido patrocinado