ÍndiceÍndice  GaleríaGalería  FAQFAQ  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

Comparte | 

La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo 
Ir a la página : 1, 2, 3, 4  Siguiente
AutorMensaje
tina
Mininu

Cantidad de envíos : 23

MensajeTema: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Sáb Jul 26, 2008 5:04 pm

Hola,
Soc Tina i he adoptat aquest migdia a la entremaliada de la Indy.

Semblava molt quieteta al arribar, no ha volgut menjar el pinso ni veure aigua ni de l'aixeta.
Però ara només vol jugar i jugar. Ja ha rascat tots els sofas, ma mare esta darrera d'ella treientla de seu llit i dels sofas.XDXDXD

Es tan graciosaaa XDXDXD

Ara esta demanant la meva atencio,jeje...Quina força té.

Demà us posaré uns quants videos en que es veu com mossega les noves joguines.I les fotos que faci el meu novio...I us dire com ha passat la nit.

Us deixo que esta mossegantme els peus.....acaba de llençarse al costat del portatil....XDXD
Com es nota que es molt joveneta...

Moltes gracies a tota la gent del jardinet, feu un gran treball pels gats.Wink

gatmimus gatmimus La Indy es un bichito preciooooossss!!!! Embarassed
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

Cantidad de envíos : 6308

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Sáb Jul 26, 2008 8:17 pm

EIiii Tina
Mil gracies per les noticies i tant rapid!!!!Woooo wooo així q es Bitxu ehhh!!jejje paciencia es q x ella tot es nou!!Wink
Celebro q l'adaptacio hagi estat tan rapida, i esperem ansiosos,fotos videos i tot!!!!jjejeje
Gracies a tu tb per donar-li la oportunitat de tenir la vida q es mereix!!!
feliç adopcio
Àlex
Ver perfil de usuario http://www.eljardinetdelsgats.org
tina
Mininu

MensajeTema: algunas fotos durmiendo en el sofa   Sáb Jul 26, 2008 8:30 pm

ja tinc 3 fotos que li he fet dormint...

Ara esta al sofa...al final ha guanyat la Indy...jeje...ma mare ha posat una funda i una manta i al moment s'hi ha pujat i a dormir.(imagineuvos la situacio, la gata rascant els sofas de pell i ma mare treientla del sofa i tirantli joguines....juasjuas...Es que els sofas de pell son una delicia per una gata tan petita XDXD)

Es posa panxa enlaire perquè li toqui la panxa... ojillos ...la gateta que havia tingut,la Chelsea, no havia fet mai un ronroneo...mai.I aquesta ho fa tan fort...

Que maca!!! Ma mare esta encantada...
Jo em pasaria el dia fentli petons...jeje
Ver perfil de usuario
tina
Mininu

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Sáb Jul 26, 2008 8:44 pm

Hola Alex!!

cheers

Ja t'avisaré quan els meus pares hagin ingressat els 90€...per cert, el comte es el que esta al final del contracte oi?

Quan tinguis un moment menvies un mail dientme la direccio dels veterinaris que col·laboren amb vosaltres, i la marca de la pasta pels parasits interns.
Li he mirat els fems i els ha fet perfectes, però li donaré la xeringa pels paràsits el més aviat possible.

El pinso no l'ha volgut...quan es desperti li barrejare el pinso de royal cannin que m'has dit tu molladet i la tarrineta per gatets petits de pollastre a veure si menja una mica.
D'aigua no ha volgut veure ni de l'aixeta...XDXD
Només volia jugar i jugar.
Li hem tret unes joguines que teniem de la Chelsea i no ho recordavem i li encanten, la tipica pilota petita de pell per gats.
Ha jugat amb el cartró del paper higienic acabat (he descobert una nova joguina per gats XDXD), amb un didal dels fils(li he tret els fils per si sels empassava), amb la teva pilota, la nostra...i un tros de planta (pobres plantes XDXD).

Parlant de plantes...les de nadal son toxiques pels gats oi?
Ma mare les ha amagades per por que fossin dolentes per ella...es veritat?

Tot bé,
Ver perfil de usuario
tina
Mininu

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Sáb Jul 26, 2008 10:59 pm

Ja ha menjat....li he barrejat una culleradeta y mitja de llauna amb pinso remullat i ho he posat en un platet de postre..i sha menjat tot el platet despres de molt insistir...que dolenta que es per menjar
crazy yuju
Ara mestava demanant mes menjar i li he fet un altre platet de postre i se lesta menjant...

pero laigua no la vol ni veure...li he canviat de recipient, no se..a vegades son especials i no lis agrada el recipient, i amb el nou que no es de vidre tampoc veu...suposo que en cosa de una horeta o dos ja veura i ja esta, ja es sentira com a casa....jeje

Dema us explicare mes...dew

Wink
Ver perfil de usuario
silvia
Lleó

Cantidad de envíos : 3409

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Dom Jul 27, 2008 12:11 am

Ostres Cristina,

És tan emocionant tot plegat! Gràcies per decidir-vos per ella, ja li tocava trobar una llar. A la que pugui, us envio una foto de la seva mami i del seu germanet (avui adoptat). Suposo que la noia que va adoptar al germanet tb s'alegrarà ja que li va fer pena deixar-la soleta.

En fi, sí, perfavor, seguiu informant!! La seva mami d'acollida, l'Alice estarà supercontenta de veure que per fi ha trobat el seu lloc!

Veig que no us avorrireu amb ella, jeje! Li seguireu dient Indy? Vé d'Indiana Jones, pq no para la tia!

Una abraçada.

Silvia
Ver perfil de usuario
Almu
Pantera

Cantidad de envíos : 1846

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Dom Jul 27, 2008 12:58 am

Aix mare!
Gràcies per les notícies!!
Molta sort!!
Ver perfil de usuario
tina
Mininu

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Dom Jul 27, 2008 2:53 am

Gracies noies!!!

Ara fa una estoneta que ha parat...esta al sofa dormida.Aixi que m'envaig al llit.

Es tan nerviosa que em segueix a tot lloc.Al sofa ha ronronejat com uns 5 minuts sense parar i sem posaba sota el braç, a la panxa,fins i tot em rascaba els pits...XDXD...Quina gata mes curiosa...XDXD

No ha plorat res de res, es molt molt alegre i esta molt fortota...jeje...
Per cert ha menjat 3 vegades, les 2 ultimes li he posat poc menjar i molt diluit, i encara que li costa decidirse al final menja.I també veu aigua, despres de mollarse les dues potetes....XDXD

Us seguire informant sobre l'Indy....i no tinc pensat de canviarli el nom, m'agrada indiana jones i a mes el nom li va que ni pintat...jeje

Gracies a tots els que l'heu cuidat i l'heu ajudat.Wink
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

Cantidad de envíos : 8195

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Dom Jul 27, 2008 9:44 am

Ostres, dona gust veure com parles d'ella amb tant d'amor i m'imagino la persecució pel tema sofas de pell, aysssssssssssss quina paciència les mamis, però es que et miren amb aquells ullarros en plan gat Schreck i se't cau la baba, poden amb tú i amb el que sigui. Moltes gràcies, no sé si estic equivocada, però Silvia és la germaneta que va quedar soleta després de que la Nuria s'emportés el Paco-Pingu???? si és així copiaré tots els mails i les foticos per enviar.li i segur que s'alegra molt. Gràcies Tina. yuju
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Dom Jul 27, 2008 12:47 pm

Woooo Tina Gracies gracies gracies....que be això es genial, tal com diu la Sandra, parles d'ella amb molt de carnyo i reconforta saber que estara tan be.
Si si les plantes de nadal son verinoses pels mixos!!!
Woo q be estic mooolt reuqtecontenta!!!
Salut
Àlex
Tanakil
Mininu

Cantidad de envíos : 122

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Dom Jul 27, 2008 1:00 pm

La gateta és preciosa!! Se la veu molt carinyosa Smile Felicitats!! M'encanta la gent que adopta un gat, el cuida bé i ens explica com li va la vida al seu nou amic. Sempre fa il·lusió veure que els gatets han aconseguit una bona llar.
Tanakil.
Ver perfil de usuario
silvia
Lleó

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Dom Jul 27, 2008 2:02 pm

Sí, Sandra, és la germaneta clon del Paco-Pingu, jaja! Els fillets de la Sigrid, per tenir la genealogia completa. gatmimus
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Lun Jul 28, 2008 10:42 am

Wow gràcies Silvia doncs ara copio els mails i les fotos per enviar.li a la Núria, gràcies.
Ver perfil de usuario
tina
Mininu

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Sáb Ago 02, 2008 2:05 pm

Hola!!!

Torno amb mes fotos i mes info de l'encant de la Indy.

Es molt juganera, si no m'en vaig a dormir s'estaria tot el dia jugant.
Ho mossega tot i li encanta agafar amb els dents les meves coses i emportarles per la casa...XDXD

Al principi patia de veure els cops que es donava amb les cadires les potes de la taula i la paret,jeje, pero ara ja he après que és de ferro aquesta gata...Té una força...XDXD
Hauria de canviarli el nom per Krypto....XDXDXD

Té una afició especial.Li agrada saltarme al coll i mossegarme el cabell...XDXD Indy...Indy...

Avui l'acabo de portar al veterinari per vacunarla i s'ha portat tant bé!!!!
Que bona que és!!! Mare meva no ha fet ni un Miau ni s'ha girat per esgarrapar la veterinaria, res s'ha quedat immobil.

No té paràsits i menja molt bé.

Clickeu aqui per veure més fotos i us poso 2 videos d'ella jugant.

Última edición por tina el Mar Ago 19, 2008 1:35 am, editado 3 veces
Ver perfil de usuario
silvia
Lleó

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Sáb Ago 02, 2008 6:30 pm

Tina, celebro tot vagi tan guai! EEEH! Que no veiem les fotitos i el video! Sad
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Sáb Ago 02, 2008 7:11 pm

Eiii que guai nena!!quina ilusio, Video video, foto foto!!jejjejej
La seva mamai tb s'estat tornant mes sociable!!oeoeooeoeoeo
petonets
Tanakil
Mininu

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Sáb Ago 02, 2008 7:13 pm

Què maca!! Tant a les fotos com al video Smile Ja veig que no és l'única que s'ho passa bé, jeje.
Ver perfil de usuario
Nuria
Mansoi

Cantidad de envíos : 622

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Sáb Ago 02, 2008 11:39 pm

Pero que brutaaaaaa!!!!!! Pero sí, no sé quién se lo pasa mejor.

Silvia, pica encima de los dos "aquí" y verás en uno las fotos y en otro el video. Buenísimos.
Ver perfil de usuario
Invitado
Invitado

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Lun Ago 04, 2008 6:13 pm

poreta jo no veig res!! jeje ojillos però en la k està mumint està per ñam ñam jalar.la amb patatones i tot gatullet
tina
Mininu

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Mar Ago 05, 2008 1:25 pm

Gracies, jeje...

Les fotos es poden veure clickant on posa "Aqui".
Una porta a flickr i l'altre al compte del meu novio de youtube.Wink

Ahir vam anar al ikea i li hem comprat unes quantes coses per ella.
A veure si s'adorm i juga aqui:

Ara ha apres a escalar pels poms dels calaixos fins el marbre...XDXD
No la podem deixar sola a la cuina...XDXD

I no la deixem sortir encara al balco perque ahir no la trobavem i per un foradet molt molt petit va passar a casa la veina...XDXD
Tenim por que pugui passar per sota la varana si ha pogut passar per aquell forat...
Es que es una mica suicida...es tira dins de casa a lo bruto desde les altures, aixi que millor que no surti fora fins que no sigui mes grossa i mes agil...jeje
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Mar Ago 05, 2008 2:17 pm

carcajada esteu molt divertides totes dues, què gran està ja!!!! molt maques les fotos i al video quan obren les potes totes les ungletes per atrapar el fil, aysssssssss Laughing
Ver perfil de usuario
tina
Mininu

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Mar Ago 05, 2008 4:47 pm

Esta durmint a la cistella!!!!

yuju affraid
la ola

ha crescut moltisim... semblara un linx d'aqui poc...jeje

Per cert, un amic nostre va venir a casa (la indy va jugar una mitja hora amb ell) i ens va dir que les taques que tenia recordaven a una cria de porc senglar...
Oi que si? Aquells cercles en la panxolina... XDXD
Ver perfil de usuario
Tanakil
Mininu

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Mar Ago 05, 2008 7:09 pm

Hala!! Si que ha crescut, se la veu canviada des de l'ultima foto. Està genial a la cistella. És maquísima!!
Tanakil.
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Miér Ago 06, 2008 2:17 pm

Ostres si serviria per fer publicitat a Ikea, està monissima, ÑISCU ÑISCU!! aplausos
Ver perfil de usuario
Fabiola
Mansoi

Cantidad de envíos : 866

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Miér Ago 06, 2008 2:27 pm

Eeeyy si que tiene cara de gata más grande! ya no es una cachorrita! tanto jugar contigo la ha hecho madurar prematuramente, pobrecita!!! Very Happy Very Happy Very Happy

Gracias, está preciosa la bebé!!!!

Contenido patrocinado

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Hoy a las 8:44 am

La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D
Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba 
Página 1 de 4.Ir a la página : 1, 2, 3, 4  Siguiente