ÍndiceÍndice  GaleríaGalería  FAQFAQ  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

Comparte | 

La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo 
Ir a la página : Precedente  1, 2, 3, 4  Siguiente
AutorMensaje
Sandra
Lleó

Cantidad de envíos : 8195

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Miér Ene 28, 2009 10:17 am

aplausos què bonica!!!!! l'última foto m'encanta!!!!! aniria bé per una classe d'anatomia bucal o com es digui, tongue quins bigotets jeje
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

Cantidad de envíos : 6308

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Miér Ene 28, 2009 10:41 am

Wooooooooooo Tina!!quines fotos mes xules!!!Que gran esta la Indy!!Mare meva!!I que requete guapaaaaa!!com et va tot? a veure si et llegim mes sovint ehhh! petons
Ver perfil de usuario http://www.eljardinetdelsgats.org
esther
Lleó

Cantidad de envíos : 5648

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Miér Ene 28, 2009 12:35 pm

ojillos ojillos QUE GUAPA, QUIN CANVI, està grandota grandota, cheers
Ver perfil de usuario
marc
Mininu

Cantidad de envíos : 104

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Miér Ene 28, 2009 10:15 pm

Que peaso de felino.Que fotos mes xules.L´any que ve s´hauria de fer un calendari del jardinet,però amb fotos d´aquest estil.
Ver perfil de usuario
MILENA
Mininu

Cantidad de envíos : 177

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Miér Ene 28, 2009 10:21 pm

es una monada aquesta bixito trasto , quins ulls té de llesta, i aquest nas perfiladet que té,
es para comersela a besitossshhhh, home lo millor ,lo de donar voltes al got amb la poteta dintre!!!! si
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Jue Ene 29, 2009 10:18 am

Àlex aquesta és la germaneta del Paco-Pingu que es va quedar la meva amiga Núria? oi scratch ara estic dubtant Suspect
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Jue Ene 29, 2009 10:29 am

Siiii, jejejejje es la nena!!la germaneta del paco pingu.....jejej esta preciosa!!ehh fotos del paco pingu que??
Sandra
Lleó

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Jue Ene 29, 2009 10:36 am

ok li enviaré aquestes fotitos a la Núria DE PAS LI RECLAMO PER 47204470747742 VEGADA EL TRANSPORTÍ i li dic que m'actualitzi fotitos del Paco-Pingu.
Ver perfil de usuario
Invitado
Invitado

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Jue Ene 29, 2009 3:12 pm

ostres k guapaaaaaaaaaaaaaa!!! ui i kina panxota de menjar be!! Shocked : S'assembla molt a la meva Jaimie!! bueno en gros!! jiji doncs si li ve el cel , ala zas zas a cosir!
I kins bigotitos més makussssss me'ls menajavaaaaaaaaa
Fabiola
Mansoi

Cantidad de envíos : 866

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Jue Ene 29, 2009 6:58 pm

Aiii mi pequeñita! si aún recuerdo cuando llegó de cachorrita (era de los 5 abandonados de mi calle Alex, no? los hijos "postizos" de Juno)... está preciosa, tiene ojitos, cara y actitud de gatita feliz, las fotos muy lindas, a su medida no más Smile

Y qué es de la Juno?

nayrapv
Admin

Cantidad de envíos : 2138

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Jue Ene 29, 2009 11:14 pm

Es preciosa!!! podría ser hermana del mío, incluída la pancholina incipiente, jejeje. GENIAL LA FOTO DEL BOSTEZOOOOOOOOOOOO
Nos la prestas????
Ver perfil de usuario http://eljardinetdelsgats.foroes.org
tina
Mininu

Cantidad de envíos : 23

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Sáb Ene 31, 2009 3:12 am

Em sembla que deu tenir el cel ja, perque es com si ens rondines quan no li donem mimos, agafa el seu peluche (un ratoli del IKEA) y el porta per tota la casa amb la boca i va fer groogrooo...
suposo que sera el celo, pero es que com laltre que vam tenir era insoportable amb el celo i ens ho pixava tot.

Pero avui L'Indy mentres ma mare li rascava la panxa (li crida a mare cada nit fins que se senta al sofa, llavors a sobre les seves cames i panxa enlaire..XDXD) ha tacat la funda del sofa amb unes gotetes molt petites i li he dit a ma mare em sembla que ja esta amb el celo, haure de preguntarlis als del jardinet quan lhem de portar a operar.

per cert, es nota que ha estat molt ben cuidada i mimada de petita per vosaltres perque es mimosssaaaa, bueno...cada mati entra dins el meu nordic perque li faci mimos, es posa sobre el meu pit i ale a ronronejar...i a apretar amb les potetes...XDXD per la nit busca a ma mare, a ma mare se li dormen les cames...

I si que lhem daprimar una miqueta, ha sigut cosa de les pastilles que no juagaba ni a la de tres.
Ver perfil de usuario
silvia
Lleó

Cantidad de envíos : 3409

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Sáb Ene 31, 2009 9:46 am

Cris, tens el val d'esterilització oi? Si vols per mail et dic...
Ver perfil de usuario
tina
Mininu

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Mar Feb 17, 2009 8:45 pm

Silvia t'he enviat un mail pel tema de l'esterilitzacio.

Esta cansinaaaa la Indy...com crida mare meva,jeje no sembla ella, no vol jugar i si l'agafem o l'acariciem ja la tenim cul enlaire...jeje...XDXD Quina gracia que fa, espero que aquesta nit no faci molt xivarri.
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Mar Feb 17, 2009 8:55 pm

Osti cris, si la meva peke ha començat pero per sort ho fa timidament....jejejje els bbbrrrm,mmmrrrr pq n'hiha d'altres que tela ehhh
tina
Mininu

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Mar Feb 17, 2009 10:55 pm

sisi, la Indy és bona fins i tot en això, pero bueno quan li agafa el "momentazo" que li dic jo, fot uns crits de cop...quins ensurts.
ja et diré aquesta nit com es porta, espero que dormi.
A veure si ens dona visita aviat el veterinari.

han d'anar després amb la campaneta al cap? a la meva li van fer i es quedava tota xof amb la "antena parabòlica" posada.

ja us diré...ara li està agafant el "momentazo"....miau,miAu, MIAAAAUUU...XDXD...
Ver perfil de usuario
Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Miér Feb 18, 2009 10:42 am

Eii no sempre es necessaria la campana, depen molt del gat i de com li evoluciona la cicatriu.
tina
Mininu

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Lun Feb 23, 2009 6:04 pm

la Indy ja esta a casa i s'esta despertant poquet a poquet. Li hem posat una mitjeta al cos perque no es toques la ferida pero se l'ha tret XDXD...quan estigui mes tranquileta li posarem una altra agafada tambe per les potetes d'abaix aixo no se la podra treure.

Ens ha dit que li donem medicació pel dolor i antibiotics.

Hem anat en metro i no ha dit res, calladeta.A la tornada igual.La vete ha dit que no saben quin miau té.
Quina casualitat, hi havia un noi que tenia una gateta també del jardinet que era identica a la Indy.Identica.Fins i tot s'ha asegurat que la Indy no fos la seva gata.XDXD

Hem aprofitat i li han tallat les ungletes i li han posat el xip.
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Lun Feb 23, 2009 6:18 pm

molts mimitos per la Indy Tina,
Ver perfil de usuario
Fabiola
Mansoi

Cantidad de envíos : 866

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Lun Feb 23, 2009 8:46 pm

ayyy pobreta Indy, toda machucada y microxipeada! Sad muchos mimitos para esa princesa hermosa, ayyy que ganas de achucharla toa!!!! gatmimus

Àlex77
Admin

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Lun Feb 23, 2009 11:53 pm

Eii a veure si seria una germana de la Indy, jejejejeje
quina gracia, es que sou una gran familia jardinetera...eh que aquest any han estat 237 gats donats en adopcio!!!
M'alegra saberq ue la Indy ja esta casa i que us deixara dormir, ben aviat sera la de sempre, anims i passa fotos ehhh
ptns
tina
Mininu

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Mar Feb 24, 2009 8:24 pm

Hola!!!
La Indy esta molt millor. Esta amb ganes de jugar de mossegarme els peus i fins i tot de moure el pot de laigua per tot el passadís.
Ja torna a ser la nostra Indy entremaliada!!! XDXD

A vegades li agafa nauses o tos, es com si tingues mocs pel soroll que fa quan respira fons.Algo també farà el fet que es llepi el aposit que li van posar i sen porta tot el cotonet que té l'aposit...que bichu.
Avui li he donat la pastilleta de lantibiotic, que per cert no he pogut ficarsela a la boca perque lescupia a l'instant.Aixi que lhe xafat amb el menjar...I tambe li he donat les gotetes dolces de analgesic.

La mitja se la treu aixi que esperem que no es llepi molt la ferida.
Ver perfil de usuario
tina
Mininu

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Lun Mar 09, 2009 4:00 pm

Hola noies!!!

La Indy ja té quasi cicatritzat del tot la ferideta.Només li queda una cantonadeta que li he de curar amb yode diluit i una pomada(que no la puc obrir, no hi manera de obrirla,aniré a la farmacia que me la obrin).
La vete va dir que s'havia portat molt bé perque no s'havia llepat gens la ferida.
pero per donarli les pastilles...mare de deu!!!
El segon dia ja es veia venir el tema i no es deixava agafar i quan la tenia en braços no obria la boca, quan la obria li posava la pastilla super rapid a la boca i abans de tancarsela la escupia!!! XDXDXD..una vegada es va mosegar una miqueta la llengua...¬¬

Al final va decidir fer veure que se la havia empassat...que bo!!! Deixa de apretar i empassa...i penso ja esta...la deixo i veig que va cap al bebefdero i la escup....sera cabrona!!! XDXD

un altre dia va fer veure que se l'havia empassat i li baixo el llavi i el tenia sota el llavi...XDXD...es va enfadar al veure que lhavia pillat infraganti..XDXD

Al final se les va prendre totes i quan se l'enpassava li donava les gotetes d'analgessic que li encantaven, com eren tan dolcetes em perseguia perque li dones mes... ADICTA!!! XDXD

Encara segueix igual d'entremaliada de pujarse a tots llocs, tirar les coses, especialment si tenen liquid dins (mare meva li apassiona jugar amb aigua) i mirar la veinada pujada a la varana.

un petonet noies!!!
Ver perfil de usuario
Sandra
Lleó

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Lun Mar 09, 2009 4:05 pm

carcajada hola guapa, m'he rigut molt amb les peripècies de les pastis, aquests mixets, ara falten foticos jejeje
Ver perfil de usuario
tina
Mininu

MensajeTema: Quant de temps sense entrar!   Sáb Nov 19, 2011 11:50 pm

Hola noies!!
Primer de tot disculparme per estar desconectada i no teniros informades sobre la indy.
La veritat es que no tinc gens de temps de ficarme als foros. Treballo i estudio.
Pero aprofito el cami del metro cap a casa per dirvos que la Indy esta fenomenal i pujar alguna foteta.

Va tenir una epoca que tenia com unes feridetes crostes a les orelles i a les potes del darrera. Com quan tenen alergies. La veterinaria va dir que era algo inmune com la psoriasis. Li donva un medicament i se li anava. Pero desde que pren una llauna diaria de salmo o tonyina juntament amb les galetes que ja no te les pupes.
Aixi k estic molt feliç perque no cal madicarla i te el pel molt sedos.

Amb mi es porta molt be( segueix tirant els gots i tasses xD) pero amb ma mare rasca les cortines,els cables,etc...

Jo controli que no li posi masses cops menjar mentres estic a la universitat o treballant.

Segueix sent un cel, dorm amb mi per les nits i quan em fico al llit dorm a la cadira que tinc al costat del llit.

Ara posare unes fotos maques que tinc d'ella.
Ver perfil de usuario
Contenido patrocinado

MensajeTema: Re: La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D   Hoy a las 8:37 am

La Indy se esta adaptando perfectamente!!! :D
Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba 
Página 3 de 4.Ir a la página : Precedente  1, 2, 3, 4  Siguiente